Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Activiteit

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Raven

Raven


Naam : Rootje
Aantal berichten : 127

Character sheet
Leeftijd: 18
Ras: Meermin
Partner: You think you own me, but you can't control me. You think you know me but you don't, know me

Activiteit Empty
BerichtOnderwerp: Activiteit   Activiteit Emptyma sep 02, 2013 4:48 am

Zoals sommigen wel hebben gezien, raakt Isola inactief. Nou wil ík dat niet. Het is gewoon een te mooi forum daarvoor. Dus om mensen te werven zouden sommigen misschien kunnen adverteren op andere (actieve) forums?
Natuurlijk is dat misschien al gedaan, maar je ziet wel eens dat er nieuwe meldingen worden geplaatst en zo...
Nou had ik persoonlijk een klein ideetje...
Wat nou als het kermis wordt in Isola?
Het zou toch een leuk idee zijn, met al die attracties, dat kan leuke topics opleveren en zo. En misschien zorgt het voor wat meer leden en dus meer activiteit. Natuurlijk moeten ze wel zien dat het hier actief is, anders komen ze niet. Maar daar kunnen we zelf toch iets aan doen, niet?
Zou dat een idee zijn?
Ik wil gewoon niet dat het hier inactief raakt, vandaar...
Terug naar boven Ga naar beneden
Naomi Green
Administrator
Naomi Green


Naam : Nienkie
Aantal berichten : 278

Character sheet
Leeftijd: 19
Ras: Heks
Partner: I'm single :3

Activiteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Activiteit   Activiteit Emptyma sep 02, 2013 5:54 am

Jha dat is zeker een idee. Ik zie ook al dat Isola langzamerhand wat inactief begint te raken en dit zou natuurlijk ook kunnen doordat de scholen weer begonnen zijn en de eerste weken nogal wennen zijn, dat is bij mij tenminste het geval. Maar wij hadden in het team ook al een paar actifiteiten besproken en ik zal zo nog even met ze bespreken erover. Deze activiteiten hadden we alleen afgesproken te houden als het wat drukker op Isola zou zijn, maar misschien kunnen we wel zoals jijals voorbeeld noemde een kleine activiteit houden, om het nu weer even actiever te maken. Ik zal zo gelijk even met Lorr, Nelleke en Jennifer overleggen en daar horen jullie dan nog van Wink

Xx
Terug naar boven Ga naar beneden
https://isola.actieforum.com
 
Activiteit
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ALGEMEEN :: Helpdesk :: Overleg-
Ga naar: