Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ik heb een vraag

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ally

Ally


Naam : Lilly
Aantal berichten : 15

Character sheet
Leeftijd: 17
Ras: Mens
Partner: nope

ik heb een vraag Empty
BerichtOnderwerp: ik heb een vraag   ik heb een vraag Emptydo aug 29, 2013 10:13 pm

ik weet dat ik nu heeeeeeeeeeeeeeeel dom klink maar hoe maaak ik een post sheet???!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Naomi Green
Administrator
Naomi Green


Naam : Nienkie
Aantal berichten : 278

Character sheet
Leeftijd: 19
Ras: Heks
Partner: I'm single :3

ik heb een vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een vraag   ik heb een vraag Emptyvr aug 30, 2013 2:42 am

Nee hoor je klinkt niet zo heel dom Wink
Een potsheet maak je met een HTML code, hier heb je alleen wel wat verstand van nodig want anders is het helemaal niet zo makkelijk eentje te maken. Je weet wat HTML is?

Dit is bijvoorbeeld een HTML code (Code van Naomi haar postsheet, dus plaatje van Naomi zit erin);
Code:
<style type='text/css'>.bk { opacity: 0;  width:390px; height:440px; transition-duration: 0.7s;  -moz-transition-duration: 0.7s;  -webkit-transition-duration: 0.7s;  -o-transition-duration: 0.7s; padding:5px; }.bk:hover { background-color:#000000; opacity:.60; }.bka { }.bkc { }.bkd { }.bke { margin-top:4px; width:390px; height:415px; background-color:fafafa; }.bkf { }.bkg { padding:5px; margin-top: 25px; height:350px; overflow:auto; font-family:tahoma; color::d6cfd1; line-height:120%; text-align:justify; }.bkh { }</style><center><div style="width:400px; height:450px; background-image:url(http://i42.tinypic.com/2d0c474.png);"><div class="bk"><div class="bkb"></div><div class="bkc"></div><div class="bkd"></div><table cellspacing="0" cellpadding="0"><tr><td><div class="bka"></div></td><td valign="top"><div class="bke"><div class="bkg"><div style="font-family: Yanone Kaffeesatz; text-align: center; font-size: 20px; text-transform: uppercase; line-height: 23px; letter-spacing: 4px; margin-top: 20px; margin-bottom: -5px; color: #FFFFFF; ">Naomi<Br><span style="font-size: 10px; text-transform: lowercase; letter-spacing: 1px; color: #dcdcdc; "></span></div>[color=white]

Tekst hiero!

[/color]</div></div><div class="bkf"><div class="bkh"></div></div></td></tr></table></div></div><div style="padding-left:350px;"></div></center>
Ik zou niet weten hoe ik je goed zou kunnen uitleggen hoe je precies een maakt. Maar al je wilt kan ik er wel een voor je maken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://isola.actieforum.com
Ally

Ally


Naam : Lilly
Aantal berichten : 15

Character sheet
Leeftijd: 17
Ras: Mens
Partner: nope

ik heb een vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een vraag   ik heb een vraag Emptyvr aug 30, 2013 4:15 am

Dank ik ga t probere
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ik heb een vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een vraag   ik heb een vraag Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ik heb een vraag
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ALGEMEEN :: Helpdesk :: Vragen-
Ga naar: