Onderwerp: Re: Babbelhoekje za dec 28, 2013 10:43 am
Als de vader van wonka. Achja, hij speelt toch nog een beetje een evil rol. Van hem mocht wonka nooit snoepjes eten. Dusja.
Minaye Administrator
Aantal berichten : 302
Character sheet Leeftijd: 19 Ras: Meermin Partner: Im waiting for u
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za dec 28, 2013 10:49 am
OMG jenn had je die nog nooit gezien????? trouwens die willy wonka is johnny depp. Die film ken ik al een tijdje, en ik weet nog dat ik de eerste was bij ons die erachter kwam dat het saruman was. Ik ineens aan het eind: OMG DAT IS SARUMAN!!!
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za dec 28, 2013 11:06 am
Haha jawel ik had de film al wel gezien, alleen het was een hele tijd geleden, toen ik saruman nog niet kende Ik wist dat Willie door Johnny Depp gespeeld word. En de moeder van Charlie word gespeeld door Helena 0.0 die twee zitten geloof ik samen in elke film. The lonley ranger, alice in wonderland, charlie and the chocolate factory, en dark souls (geloof dat die film zo heet, waarschijnlijk niet) Leuk om Bellatrix zo af en toe eens ergens anders tegen te komen haha Xp
ikke ga maar eens afsluiten. Weltrusten kinderen, morgen ben ik backkk
Kelsey
Naam : Cynthia Aantal berichten : 558
Character sheet Leeftijd: 19 Ras: Weerwolf Partner: I´ll never fall in love again, it makes you weak.
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za dec 28, 2013 11:09 am
Onderwerp: Re: Babbelhoekje zo dec 29, 2013 2:29 am
O MY GOD. ik kijk pinquis (of hoe je dat dan ook schrijft) van madagaskar en er is een aflevering met 4 bevers, en die hebben de namen van Big time rush 0.0 james, Carlos, Logan en Kendall. DAFUQ
Kelsey
Character sheet Leeftijd: 19 Ras: Weerwolf Partner: I´ll never fall in love again, it makes you weak.
Onderwerp: Re: Babbelhoekje zo dec 29, 2013 3:10 am
hahaha lol
Naomi Green Administrator
Naam : Nienkie Aantal berichten : 278
Character sheet Leeftijd: 19 Ras: Heks Partner: I'm single :3
Onderwerp: Re: Babbelhoekje zo dec 29, 2013 3:26 am
Theo zegd dankje wel
Ik ga vanavond opnieuw naar de hobbit!! Wil toch wel graag mee dus betaal mijn eigen kaartjr wel xD
Kelsey
Onderwerp: Re: Babbelhoekje zo dec 29, 2013 3:42 am
Onderwerp: Re: Babbelhoekje zo dec 29, 2013 4:40 am
oe nien veel plezier haha Ik weet btw toevallig al wat meer over de hobbit. Maar ik denk niet dat jij dat graag wil horen Nien, het is namelijk niet zo heel leuk nieuws.
Naomi Green Administrator
Naam : Nienkie Aantal berichten : 278
Character sheet Leeftijd: 19 Ras: Heks Partner: I'm single :3
Onderwerp: Re: Babbelhoekje zo dec 29, 2013 5:07 am