Onderwerp: Re: Babbelhoekje za dec 28, 2013 12:19 am
Yea me2 Ik dacht. Waarom niet? Maar even over dat gisteravond. Wat bedoelde je over dat Kelsey alleen maar weerwolfje is? Want Milou (het is echt heel moeilijk om niet gewoon Louis te typen, maar op 1 of andere manier deed die username het niet 0.0) is ook gewoon weerwolfjee. Alleen nien moet dat nog eventjes veranderen.
Kelsey
Naam : Cynthia Aantal berichten : 558
Character sheet Leeftijd: 19 Ras: Weerwolf Partner: I´ll never fall in love again, it makes you weak.
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za dec 28, 2013 12:36 am
nou ik dacht dat milou dan bij een andere familie ging horen en dat kels dan nog maar alleen een weerwolfie zou zijn, maar dat is niet zo. dus dan zijn milou en kels met zijn tweeën weerwolfie dus dan is kels niet alleen snapst du?
btw wat is milou eigenlijk van kels? broer, neef, achterneef of iets anders als dat er nog is?
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za dec 28, 2013 1:27 am
was het interesssant haha
Naomi Green Administrator
Naam : Nienkie Aantal berichten : 278
Character sheet Leeftijd: 19 Ras: Heks Partner: I'm single :3
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za dec 28, 2013 1:32 am
Nee -.- Maar ik mag waarschijnlijk, als ik zo door ga, na een tijdje, mijzelf vooral gaan richten op de reclame en de advertenties Dat is dus al weer wat leuker ^^
Kelsey
Character sheet Leeftijd: 19 Ras: Weerwolf Partner: I´ll never fall in love again, it makes you weak.
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za dec 28, 2013 1:42 am
okeeee
@Nienke: ik ben al anderhalf a4tje
Naomi Green Administrator
Naam : Nienkie Aantal berichten : 278
Character sheet Leeftijd: 19 Ras: Heks Partner: I'm single :3
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za dec 28, 2013 2:10 am
Ohh Wooooow :O Dat zijn al heel veel woorden!
Kelsey
Onderwerp: Re: Babbelhoekje za dec 28, 2013 2:11 am