Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het verhaal van de vijf families

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Naomi Green
Administrator
Naomi Green


Naam : Nienkie
Aantal berichten : 278

Character sheet
Leeftijd: 19
Ras: Heks
Partner: I'm single :3

Het verhaal van de vijf families Empty
BerichtOnderwerp: Het verhaal van de vijf families   Het verhaal van de vijf families Emptywo jul 17, 2013 1:27 am

Isola

27 juli 1867
Vandaag was een geweldige dag, zeker weten een dag om nooit te vergeten. Ik ga straks een heel nieuw leven in met nieuwe kansen en nieuwe avonturen. Elke dag ga ik wakker worden met ze zeelucht in mijn neus en met het geluid van meeuwen die schreeuwen om vis. Ik ga een nieuw leven in al zeevaarder, avonturier en ontdekker samen met mijn twee beste maten. George kwam vandaag op mij af en vertelde mij dat hij een schip had gekocht waarmee hij de wereld over wou varen, hij had al eerder gezegd dat hij meer spanning en avontuur in zijn leven wou maar ik had nooit gedacht dat hij dat zo letterlijk zou bedoelen. Ook vroeg hij of ik mee wou en ik heb geen seconde getwijfeld. Ik heb toch niets dat mij hier zou houden, niemand waarvan ik zoveel hield om te blijven. Dit is een geweldige kans om nieuwe kanten van de wereld te gaan zien en die neem ik met open armen aan. Ik heb het ook wel gehad hier, ik wil weg, zo snel mogelijk nog het liefst. Hij vertelde dat Henrich ook mee ging en dit was ook weer een leuk nieuws. Dan blijven mijn twee beste maten bij me en nu heb ik nog weer minder om voor te blijven. Er gaan alleen ook twee vrouwen mee maar die ga ik morgen ontmoeten. Elizabeth en Teresha vertelde George mij. Van Elizabeth had ik al wel veel vaker gehoord, zij zou met George gaan trouwen. Ze zijn volgens George al verloofd en gaan ze binnenkort trouwen maar ik zou niet weten waar, op zee?

~Tristan Schmidt



28 juli 1867
We hebben vandaag kennis gemaakt met Elizabeth Elsevier en Teresha Weebe, twee echt geweldig mooie dames. Ik snap nog steeds niet waarom ze meegaan, het zeeleven is toch niets voor twee dames? Of heb ik het verkeerd? Ik hoop dat ze ons niet terug naar Amsterdam zullen brengen of ons anders van de zee af zullen halen. Henrich zag er vandaag ook goed uit, hij leek vandaag ook wat vrolijker te zijn. Nog nooit heb ik hem zo levend gezien. Hij moet er vast ook wel veel zin in hebben. Het zou hem echt goed doen, het zeeleven. Ook hebben we vandaag het schip gezien waarin we rond gaan varen en ik moet zeggen dat ik voor een moment sprakeloos was. Het was niet een heel groot schip maar groot genoeg voor ons vijven. Het was ook werkelijk waar prachtig, heel mooi chic, maar dat mag ook wel met twee dames aan boort. Ik heb er al echt zin in om uit te gaan varen met deze mensen. George Lohman, Henrich Falck, Elizabeth Elsevier, Teresha Weebe en ik, Tristan Schmidt.
~Tristan Schmidt



3 august 1867
Eindelijk was al het papierwerk geregeld en konden we uitvaren, op naar een avontuur. Er stonden heel veel mensen om ons uit te zwaaien en het viel me op dat er vooral veel mensen voor Tristan stonden. Hij is ook nog zo jong en dan gaat hij nu al op een groot avontuur op zee. Het had lang geduurd voordat zijn ouders hem eindelijk lieten maar Tristan wil te graag mee en heeft zijn ouders echt de oren van hun kop gezeurd. Ik heb zijn ouders belooft goed voor hem te zorgen en zijn verantwoordelijkheid op me te nemen. Ik ben ook niet bang dat er iets met hem zou gebeuren want ik ken Tristan al langer en hij is een sterke jongen. 18 jaar, het is jong maar voor Tristan niet onmogelijk. Henrich had zoals gewoonlijk niet zo veel mensen die hem uitzwaaiden. Volgens mij stond alleen zijn moeder hem uit te zwaaien, meer niet. Ik denk ook wel dat Henrich het goed zal hebben hier, beter dan in Amsterdam. Ik ben echt blij dat deze mensen allemaal mee zijn gegaan, er hangt een goede sfeer op de boot en iedereen kan het goed met elkaar vinden. Mijn prachtige Elizabeth en Teresha, ik ben ook heel blij dat zij het ook goed kunnen vinden met Tristan en Henrich. Elizabeth vertelde me alleen wel dat ze Henrich wat eng vond dus ik denk dat ik binnenkort ook moet voorstellen met wie ze allemaal te maken hebben, maar ik denk dat dat wel goed komt, we zijn tenslotte allemaal niet normaal hier op de boot. Ik maak me wel zorgen om Elizabeth en haar neiging om alle mannen te willen opeten, inclusief mijzelf. Teresha heeft wel gezegd dat ze daar wel voor zou zorgen maar helemaal vertrouw ik het niet. Ik vind het sowieso niet leuk dat Teresha op mijn Elizabeth aan het toveren is maar het is wel nodig, ze zou anders iedereen opeten. Dit gruwelijke idee komt ook vaak in mij op en het maakt me soms ook een beetje bang. Ik ben absoluut niet bang voor Elizabeth maar soms wel voor wat ze is. Ik hoop gewoon dat alles goed zal blijven gaan.
~George Lohman


4 august 1867
Het was een prachtige dag vandaag en de eerste dag dat ik op zee wakker word. Het voelt goed en heel vrij om hier wakker te worden. Ik word rustig van de golven die tegen het hout van de boot aan slaan en een zacht zeebriesje die in mijn gezicht waait. Vandaag begon heel rustig en ik heb een lang gesprek gehad met Tristan Schmidt. Hij is echt een lieve en grappige jongen met een strek hart. Over hem zal ik mij geen zorgen gaan maken, hij zal het hier goed overleven. Hij lijkt mij ook een echte overlever. Hij, George en Henrich zijn echt goede vrienden, dat kun je ook echt wel zien. Het was een hele gezellige dag alleen moet ik nog steeds Henrich wat meer leren kennen. Het voelt wel heel raar als ik bij Henrich ben, zo angstig en die afkeer die ik voor hem heb. George vertelde me dat ik moets proberen hem aardig te vinden en door die afkeer heen te kijken omdat daar echt een ander persoon achter zit. Ik blijf het toch raar vinden en heb echt het gevoel dat er meer achter Henrich zit, ze kan toch niet zomaar zo’n afkeer hebben voor zo’n goede uitziende man? Henrich is namelijk niet lelijk. Ik kom er nog wel achter.

~Elizabeth Elsevier


--- Het verhaal komt in kleine stukken naar boven, bij elke nieuwe storyline komt een nieuw stuk van het verhaal hier te staan en dit word ook vermeld!---


Terug naar boven Ga naar beneden
https://isola.actieforum.com
 
Het verhaal van de vijf families
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De vijf Familie's

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ALGEMEEN :: Informatie :: Verhaal-
Ga naar: