Onderwerp: Re: Babbelhoekje do aug 22, 2013 9:10 am
Haii -- Ik kom van Serigala, maar ik zit hier en daar nog op andere site's.. maar het zijn over het algemeen allemaal dierenvormen x'D Al heb ik een korte tijd op een forum met vampiers en mensen gezeten c:
Daniek.
Naam : Niensel :3 Aantal berichten : 73
Character sheet Leeftijd: 20 Ras: Gedachtenlezer Partner: It's not easy to find somewhan when you can read his mind
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do aug 22, 2013 9:19 am
Oee oke
Kelsey
Naam : Cynthia Aantal berichten : 558
Character sheet Leeftijd: 19 Ras: Weerwolf Partner: I´ll never fall in love again, it makes you weak.
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do aug 22, 2013 9:34 am
nienke ga je typen voor mij?
Naomi Green Administrator
Naam : Nienkie Aantal berichten : 278
Character sheet Leeftijd: 19 Ras: Heks Partner: I'm single :3
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do aug 22, 2013 9:35 am
Jaa ik zal proberen een postje te typen, met Daniek ^^
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do aug 22, 2013 9:52 am
Gehe, een random model. Marlon Teixeira :d heb hem gewoon gebruikt omdat ik hem knap vond x'D Waarschuwing; als je hem opzoekt, kunnen er wel een paar shockerende foto's verschijnen..
Gast Gast
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do aug 22, 2013 9:54 am
Haha niet boos worden maar zoals hij nu op die foto staat lijkt hij op Zayn van 1D XP. Hijs wel knap ^^ zo schokkend zijn de foto's niet btw;)
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do aug 22, 2013 10:19 am
Op een of andere manier past een helhond toch beter bij hem en hoe ik hem in de rpg wil bespelen n,n Hehe, dan ga ik maar eens een pb'tje sturen :3 Maar weerwolven zijn echt nice, wie weet.. als ik over een tijdje een ander acc aanmaak. Eerst maar eens zien of ik Gabriel actief kan houden. (:
Gast Gast
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do aug 22, 2013 10:25 am
NEEEEE *dies* haha grapje hoor ^^ Het ligt inderdaad aan je karakter.
Kelsey
Naam : Cynthia Aantal berichten : 558
Character sheet Leeftijd: 19 Ras: Weerwolf Partner: I´ll never fall in love again, it makes you weak.
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do aug 22, 2013 10:28 am
yep idd haha
en jenn we mogen blij zijn want we zijn al wel met drie weerwolfjes hihi
Naomi Green Administrator
Naam : Nienkie Aantal berichten : 278
Character sheet Leeftijd: 19 Ras: Heks Partner: I'm single :3
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do aug 22, 2013 10:32 am
Hahahahaha Daniek is nog de enige in haar soort dan poor Daniek
@Gabriel, Ik weet dat Lorry (Davy) een tijdje niet online is geweest maar ik heb dr al een Whapp gestuurd
Gast Gast
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do aug 22, 2013 10:33 am
WE ARWE GOING TO BE THE STRONGEST WEREWOLF ARMY EVER!
Onderwerp: Re: Babbelhoekje do aug 22, 2013 10:37 am
@Nienke aahn oki, but ik heb die pb nog niet gestuurd ofzo.. Kheb geen idee hoe ik het correct moet brengen xD (& zeg maar Anna hoor n,n) - Die bewegende wolfjes in Chayenne's os zijn zo cute x3