Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelhoekje

Ga naar beneden 
+14
loekeH
Fenrir
Daniek.
Nikita
Ally
Cherrethy
Shina
Chris Thornton
Alisandra-
Gabriel
Naomi Green
Kelsey
Raven
Minaye
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 17 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Raven

Raven


Naam : Rootje
Aantal berichten : 127

Character sheet
Leeftijd: 18
Ras: Meermin
Partner: You think you own me, but you can't control me. You think you know me but you don't, know me

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptyza sep 07, 2013 10:54 pm

Ik zal misschien vanmiddag eens kijken of ik een topicje aan kan maken....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptyzo sep 08, 2013 2:31 am

En natuurlijk kom ik die belofte weer niet na XP Sorryyyyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriel

Gabriel


Naam : Anna x3
Aantal berichten : 127

Character sheet
Leeftijd: 21
Ras: Helhond
Partner: -

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptyzo sep 08, 2013 3:26 am

Sorry voor m'n afwezigheid/inactiviteit o_o
Ik beloof dat ik zal proberen om al m'n postjes in de loop van de week in te halen :s
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye
Administrator
Minaye


Aantal berichten : 302

Character sheet
Leeftijd: 19
Ras: Meermin
Partner: Im waiting for u

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptyzo sep 08, 2013 4:20 am

ik en cynthia zijn nu met twee jongens aan het wappen. het zijn echt een stelletje dombo's
echt dom
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrethy

Cherrethy


Naam : Kirsten. ~
Aantal berichten : 33

Character sheet
Leeftijd: 18 y/o
Ras: Mens
Partner: Every time you make a choice, you're writing history. ~

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptyzo sep 08, 2013 4:27 am

Haha, als je maar lol hebt :d. Ben net terug van kamp en ben.. Gebroken. Ik ben moe en gewond. Gaat lekker hierzo >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Naomi Green
Administrator
Naomi Green


Naam : Nienkie
Aantal berichten : 278

Character sheet
Leeftijd: 19
Ras: Heks
Partner: I'm single :3

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptyzo sep 08, 2013 11:29 pm

pff mensen ook sorry voor mijn inactiefiteit.. het zit me nu niet zo lekker en heb enorme last van liefdesverdriet Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://isola.actieforum.com
Raven

Raven


Naam : Rootje
Aantal berichten : 127

Character sheet
Leeftijd: 18
Ras: Meermin
Partner: You think you own me, but you can't control me. You think you know me but you don't, know me

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptyma sep 09, 2013 2:57 am

@ Hierboven, awh ik voel sorryheid voor je...... als je er ooit iets over kwijt wil, of erover wil praten. (soms is mijn advies handig andere keren weer niet) staat mijn inbox altijd open! Ik hoop dat het snel beter gaat enzo
Terug naar boven Ga naar beneden
Naomi Green
Administrator
Naomi Green


Naam : Nienkie
Aantal berichten : 278

Character sheet
Leeftijd: 19
Ras: Heks
Partner: I'm single :3

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptydi sep 10, 2013 5:47 am

Is goed, ik zal binnenkort vast nog wel vertellen hier, alleen nu nog niet..
Misschien dat ik het vanavond al plaats maar dat ligt eraan hoe ik me voel..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://isola.actieforum.com
Naomi Green
Administrator
Naomi Green


Naam : Nienkie
Aantal berichten : 278

Character sheet
Leeftijd: 19
Ras: Heks
Partner: I'm single :3

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptydo sep 12, 2013 10:32 pm

verveel me!! zit nu in tussenuur -.- en heb niets te doen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://isola.actieforum.com
Cherrethy

Cherrethy


Naam : Kirsten. ~
Aantal berichten : 33

Character sheet
Leeftijd: 18 y/o
Ras: Mens
Partner: Every time you make a choice, you're writing history. ~

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptyvr sep 13, 2013 11:32 pm

Zo, na een weekje school, toch maar weer hier inloggen.

EDIT: Zou iemand een topicje willen? Dit is een nieuwe char en moet er nog aan wennen. En ik schrijf niet al te lang.. het spijt me! Ik doe mijn best..
Terug naar boven Ga naar beneden
Naomi Green
Administrator
Naomi Green


Naam : Nienkie
Aantal berichten : 278

Character sheet
Leeftijd: 19
Ras: Heks
Partner: I'm single :3

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptyza sep 14, 2013 12:40 am

Er is ook een gezamelijk topic geopend hea! The Beach Party! en daar mag iedereen op reageren ^^
Maar als je gewoon een topic wil wil ik wel Wink Mag je kiezen tussen Daniek, Alisandra of Naomi Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://isola.actieforum.com
Cherrethy

Cherrethy


Naam : Kirsten. ~
Aantal berichten : 33

Character sheet
Leeftijd: 18 y/o
Ras: Mens
Partner: Every time you make a choice, you're writing history. ~

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptyza sep 14, 2013 12:47 am

Ik zag het, ja. Maar wil eerst er even wat inkomen.. Ik zou niet kunnen kiezen. Zeg het maar Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ally

Ally


Naam : Lilly
Aantal berichten : 15

Character sheet
Leeftijd: 17
Ras: Mens
Partner: nope

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptyza sep 14, 2013 2:38 am

sorry voor m'n inactiviteit..
Terug naar boven Ga naar beneden
Alisandra-

Alisandra-


Naam : Nienkee :3
Aantal berichten : 36

Character sheet
Leeftijd: 21
Ras: Meermin
Partner: Being single is being free

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptyza sep 14, 2013 3:29 am

@kirsten, Ik zal je hun karakters even vertellen Wink
Naomi: Ze is altijd heel rustig en kalm maar maak je haar boos dan kan ze echt fel zijn. Ze is dus een heks en heksen zijn in de familie's heel strikt, haar ouders zijn ook heel streng. Naomi is vooral een beetje mysterieus.
Daniek: Ze is heeeeeel aardig, gevoelig en kwestbaar. Ze is dus een gedachtenlezer en vind dit helemaal niet leuk, ze haat het om gedachten te lezen.
Alisandra: Een typisch meerminnetje die graag achter de jongens aan gaat. Ze houd van zwemmen, dansen, zingen, shoppen en flirten met jongens xD

@Lilly, Niet erg hoor ^^ waren we allemaal wel een beetje, de scholen zijn nu eenmaal weer begonnen en het is nog wat wennen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye
Administrator
Minaye


Aantal berichten : 302

Character sheet
Leeftijd: 19
Ras: Meermin
Partner: Im waiting for u

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptyza sep 14, 2013 10:14 am

Helloooooooootjes srry dat ik niet zo actief ben komt allemaal door school, ik ga morgen denk ff op beach party posten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrethy

Cherrethy


Naam : Kirsten. ~
Aantal berichten : 33

Character sheet
Leeftijd: 18 y/o
Ras: Mens
Partner: Every time you make a choice, you're writing history. ~

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptyzo sep 15, 2013 1:20 am

Daniek klinkt wel als een passende persoon Wink. Could you start?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kelsey

Kelsey


Naam : Cynthia
Aantal berichten : 558

Character sheet
Leeftijd: 19
Ras: Weerwolf
Partner: I´ll never fall in love again, it makes you weak.

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptyzo sep 15, 2013 1:23 am

woow, ik ben al een tijdje niet meer online geweest en isola is weer een beetje meer actief geworden. en ik zit maar hier te whats appen met mijn schatje patatje (Brend, daar heb ik mee. we zijn "getrouwd" en krijgen een 6-ling met een hond en ze heten allemaal bob. maar dat gaat niet door omdat ik niet van kinderen houd en hij ook niet dus alleen de hond gaat door xD)

maar ik ga maar even dat topicje lezen van Beach party ofzo iets haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Alisandra-

Alisandra-


Naam : Nienkee :3
Aantal berichten : 36

Character sheet
Leeftijd: 21
Ras: Meermin
Partner: Being single is being free

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptyzo sep 15, 2013 8:47 am

Hahahaha yeaaa Beach Party!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kelsey

Kelsey


Naam : Cynthia
Aantal berichten : 558

Character sheet
Leeftijd: 19
Ras: Weerwolf
Partner: I´ll never fall in love again, it makes you weak.

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptyma sep 16, 2013 3:15 am

haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Ally

Ally


Naam : Lilly
Aantal berichten : 15

Character sheet
Leeftijd: 17
Ras: Mens
Partner: nope

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptydi sep 17, 2013 3:09 am

oke ff sit is best hopeloos

Mijn zus is nu al een maand helemaal depri en moet de hele tijd huilen enzo, en omdat ze aan mij kwam vertellen dat ze een ******* stomme klas heeft voel ik me echt heel erg schuldig dat ik er niets aan gedaan heb, dus zocht ik wat op intrenet en ik kon niet echt iets vinden dus uuh toen dacht ik heey laat ik het is op Isola vragen....dus wat moet ik doen??
Terug naar boven Ga naar beneden
Alisandra-

Alisandra-


Naam : Nienkee :3
Aantal berichten : 36

Character sheet
Leeftijd: 21
Ras: Meermin
Partner: Being single is being free

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptydi sep 17, 2013 7:26 am

Aaawhh Sad Dat is echt heel naar voor haar Sad
Ik ken het heel goed, ik heb vorig jaar ook echt in een vreselijke klas (Gelukkig had ik wel 1 goede vriendin bij me in de klas maar dat was het ook zo'n beetje) en het is echt niet leuk. Ik heb vorig jaar ook in een dip gezeten en Nelleke had hetzelfde als jij nu hebt, ik lag ook vaak te huilen enzo... Nu gaat het weer veel beter omdat ik echt in een hele leuke klas zit nu met al mijn vrienden en mijn beste vriendin. Maar jou zus heeft nog een jaartje in deze klas dus dat is een probleem.. Ik heb het echt te lang voor me gehouden hoe *** ik mijn klas van vorig jaar vond, nou ja ik vertelde het ook mijn ouders enzo maar heb er nooit wat aan gedaan en werd er ook erg depri van en kwam in een dip terecht (Die dip komt dan ook omdat ik echt zwaar onzeker over mezelf was (nog steeds maar het gaat beter) en dit komt ook doordat ik me heel erg schaam voor mijn Dermatillomanie (is een neorolische afwijken, dat is iets in mijn hoofd waardoor ik anders omga met stress en zenuwen door wondjes op mijn huid te maken, en daardoor krijg je dus allemaal plekjes, niet echt mooi dus en daar schaam ik me ook nu nog dood voor))
Maar mijn tip's:
1. Zijn er meer klassen in haar niveau? een A of een B klas ofzo? misschien kan ze dan haar mentor vertellen hoe ongelukkig ze is in die klas en vragen of ze in de andere klas mag (Die keuze had ik ook kunnen maken en achteraf had ik ook echt gewild dat ik dat aan mijn mentor had gevraagd)
2. Ik zit nu bij een psycholoog (voor mijn Dermatillomanie, onzekerheid en gebrek aan zelfvertrouwen) maar nu weet ik toevallig dat ze bij lentis iet speciaals hebben voor pubers die in een dip zitten, zit zij dus alleen in een dip of voelt ze zich gewoon heel depri dan kan ze daar gewoon terecht en een gesprek hebben met een psycholoog, en geloof mij, dat werkt! Die mensen hebben daar een opleiding in gehad en hebben daar echt veel verstand van dus dat is echt een verstandige keuze als ze zich echt zo depri voelt. Het is volgens mij gewoon een eenmalig gesprek, denk ik, weet het niet zeker.
3. Natuurlijk hoeft ze niet perse naar Lentis (ook al denk ik wel dat als ze zich heel depri voelt het erg slim is omdat zij er echt veel verstand van hebben) maar ze kan ook bij haar mentor terecht, coördinator, vertrouwenspersoon van de school of de schoolarts (of natuurlijk gewoon een leraar die ze goed vertrouwd en ze het best tegen kan praten) Die kan haar dan op school heel goed helpen en sommige leraren hebben hier ook wel verstand van.

Ik hoop dat dit nuttige informatie is en dat ik jou en ze zus hiermee help, want echt ik weet hoe het is en het is echt niet leuk. Maar echt ze moet hier niet te lang mee zitten! Als je in zo'n *** klas zit kan je je al snel eenzaam voelen en in een diepe dip raken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Alisandra-

Alisandra-


Naam : Nienkee :3
Aantal berichten : 36

Character sheet
Leeftijd: 21
Ras: Meermin
Partner: Being single is being free

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptydi sep 17, 2013 7:37 am

Ohh BTW
Als ze nog wat vragen heeft dan mag ze die altijd aan mij vragen (vragen over lentis ofzo) want die wil ik wel voor haar beantwoorden. Ik weet niet of ze skype heeft?? maar mijn skype is nienkeboon (mag iedereen gewoon weten xD vertrouw jullie allemaal wel Razz) dus als ze vragen wilt stellen?? Of als ze met iemand wilt praten die zo'n beetje hetzelfde heeft gehad, kan dat ook natuurlijk ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye
Administrator
Minaye


Aantal berichten : 302

Character sheet
Leeftijd: 19
Ras: Meermin
Partner: Im waiting for u

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptywo sep 25, 2013 5:52 am

Halllooooo isola ik ga ff posten bij de beachparty!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kelsey

Kelsey


Naam : Cynthia
Aantal berichten : 558

Character sheet
Leeftijd: 19
Ras: Weerwolf
Partner: I´ll never fall in love again, it makes you weak.

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptywo sep 25, 2013 9:03 am

haaaaai! ik heb geen inspi xDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Naomi Green
Administrator
Naomi Green


Naam : Nienkie
Aantal berichten : 278

Character sheet
Leeftijd: 19
Ras: Heks
Partner: I'm single :3

Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Emptywo sep 25, 2013 11:03 pm

Ik wel maar heb niets om te posten Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://isola.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Babbelhoekje - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelhoekje   Babbelhoekje - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelhoekje
Terug naar boven 
Pagina 10 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 17 ... 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelhoekje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ALGEMEEN :: Out of Character :: Chat-
Ga naar: